Post by ogtasersilo on Mar 6, 2022 18:46:25 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Death Coming ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Death Coming IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää kultahakkeja ▞▞▞
▞▞▞ Death Coming 2022 version ▞▞▞
syy tähän on 1 tähti, koska se antaa vain 1 % pelistä, loput on palkattu
Ensinnäkin se ei ole ilmainen, toinen kerta kun yritän maksaa, se sanoo, että se pysähtyi, korjaa ongelmat ja annan viisi tähteä
Death Coming Strategi zfh
Todella halpa palkka voittaaksesi et voi edes ylittää ensimmäistä näytöstä maksamatta.
2 tähden yksinkertaisesta tosiasiasta, se on vain ilmainen yhden tason jälkeen, jonka jälkeen sinun on maksettava avataksesi loput, kaiken kaikkiaan se on hauska lyhyt peli
Sovelluksen muisti on valtava, eikä se vastaa latauksen jälkeen.
Todella hämärä ohjelmisto tunkeilevilla ja vaarallisilla lupavaatimuksilla. Avaa myös kirjautumisikkunan muutaman sekunnin välein loputtomasti, vaikka en todellakaan haluaisi sen pääsevän tililleni.
Olen ehkä pitänyt itse pelistä, mutta se vei käytännössä kaiken tilani, jouduin luopumaan kahdesta suosikkipelistäni sen takia.
ei toimi Google-pelien sisäänkirjautuminen, joka ponnahtaa näkyviin, peli ei kelpaa
Lataan pelin ja ostan koko pelin, mutta kun pääsen toimimaan 4, lumipaikka sanoo, että minun on muodostettava yhteys Internetiin ja käynnistettävä sovellus uudelleen varmistaakseni, että luottotiedot tai luottotiedot ovat vanhentuneet, korjaa se, haluan minulle rahat takaisin!!!!!! !!!!!!! Tämä on suuri huijaus, en voi edes pelata koko peliä, mutta haluan hyvityksen
Death Coming Стратегије oeh
Tämä peli on erittäin mahtava, mutta asia on, että toivon, että seuraava tehtävä on ilmainen, joten korjaa se. TARKASTAN, ONKO PÄIVITYS JO... TY😊
Pelaisin sitä peliä ikuisesti, jos minun ei tarvitsisi ostaa täyttä versiota...
Miksi se näyttää tiedostojen tarkistamisen, kuinka ostaa täysi versio
Tämä peli tuskin edes menee peliin, se ei vain lakkaa menemästä ulos. Korjaa se veli.
Death Coming Strategi txpn
Death Coming Strategy obao
TÄYDELLINEN VERSIO ON OSTAMINEN! SE EI OLE SEN ARVOINEN!
Sain bugeja, kun menen toiseen karttaan, ja jumissa "täysversion tarkistaminen" -latauksessa
Shital Rakte
en pitänyt siitä
Tämä peli on todella hauska, mutta en löydä kauppaa, josta voisi ostaa muita tasoja mobiililaitteella.
Pls kertoi minulle, jos tämä asia don? t sadon minun Muisti
Täysversiota ei voi toistaa, aina latautuu
Pls avaa peli ilmaiseksi..minulla ei ole rahaa pelin maksamiseen..plss pidän tästä pelistä..voin pelata vain ensimmäisen pelin ja sitten minun on maksettava jatkaakseni pelaamista.. 😥😫😓😨😢😭😰 😭😭😭😭
Kiva
MIKSI TEISIT ENSIMMÄISEN TASON ILMAISEKSI, MUTTA PAKKO MINUT OSTAMAAN TÄYSIN VERSIOON
Death Coming Chiến thuật htiz
On typerää, että sinun täytyy maksaa pelataksesi tätä ILMAISTA peliä!
Escape Games - Spy Agent Sarguzasht xwg
Peli on jumissa "Verifying full version" -kohtaan, kun suoritan ensimmäisen näytöksen. Pls vastaa, jotta tiedän kuinka korjata se
Voin pelata vain toimintoon 1 asti, kun napsautan toimintoa 2, sovellus lakkaa toimimasta
Olin huolissani siitä, että se oli vain 3 tähteä mobiilissa, koska pelasin tietokoneella ja se oli hauskaa. Nyt näen, että se valittaa, että se maksaa rahaa. Kyllä, se maksaa noin 2 dollaria. Se on hieno peli, ja maksan mieluummin ainutlaatuisesta, hauskasta pelistä, jossa ei ole mainoksia kymmenen sekunnin välein, kuin kaikesta kopioi/liitä mainostulokoneesta, joka roskaa sovelluskauppojen huippupelejä. Ihmiset tekivät kovasti töitä tehdäkseen nautinnollisen pelin, se on minulle muutaman taalan arvoinen.
hyvä peli, mutta heidän pitäisi lisätä koko peli ilmaiseksi, ja hyvällä tarkoitan hienoa
Jos voit pelata vain ensimmäistä tasoa, niin mitä järkeä siinä on olla ilmainen
Tämän pelin olisi pitänyt olla mahtava. Demo oli varmasti, vaikka kehittäjät jättivät muistiinpano-osioon nihkeän huomautuksen siitä, että se oli vain demo. Joka tapauksessa haluaisin pelata yli tuon pisteen, paitsi että se juuttuu Varify-näyttöön eikä anna koskaan mahdollisuutta ostaa joka tapauksessa. Häpeä.
Loistava peli, mutta ostaessani 2. tason ylöspäin ei haittaisi ensimmäisiä 2 tai 3 tasoa tälle demolle, ostan sen todennäköisesti kuitenkin joskus toiste.
Lataaminen ja lataaminen kestää niin kauan
se on ok, mutta yhden kartan valmistumisen jälkeen et voi edes jatkaa eteenpäin, ellet osta koko peliä...
koska näytös 2 ei voi pelata, jos haluat pelata kaikki näytökset, jonka Wii ostaa
Tämä peli on kiva. Ostin maksullisen version ja pidin pelistä erittäin paljon. Ihmettelen, mikä meteli siinä on, että ensimmäinen taso on ilmainen ja loput palkkamuurin takana. Kehittäjä mainitsi sen jo alussa. Lisäksi kaikkien pelien ei tarvitse olla ilmaisia. Kehittäjät käyttävät aikaa ja resursseja mukavan pelin rakentamiseen, ja arvostan heidän ponnistelujaan tukemalla heidän työtään, jotta he voivat jatkaa parempien pelien tekemistä tulevaisuudessa.
En voi ostaa ge:n pidennystä ja pysähtyä tanssivan miehen luo, kun se sanoo "Varmistaa koko pelin".
1,5 minuuttia peliä ennen kuin joudut maksamaan koko pelistä? Ei kiitos. Ehkä jos ensimmäinen taso olisi vaikuttavampi
1 taso 1 tähti